helgen...


I fredags var min underbara mamma här och drog igång mig så lägenheten blev städad! Det är SÅ SKÖNT när hon kommer. Det blir alltid fint, och det är så tråkigt att städa ensam!
Efter städningen och Elisias kalas så åkte vi till Hällnäs. Vägen dit var jobbig för det snöade väldigt mycket och det gick knappt att se vägen. På morgonen när man vaknade var det alldeles vitt ute.

Jag tog kort utanför mitt sovrumsfönster i Hällnäs och senare på helgen gick vi på promenad i värsta vårvädret. Efter promenaden gick vi till min mormor och fikade. Frans såg skeptisk ut på vägen hem...


Så han fick ett bad av sin mormor och sen tränade han på att rulla från rygg till mage, nu gör han inget annat...


Idag fyller Jack 6 månader (om det inte var igår?) Så vi drog dit och firade och fick träffa 11 andra bebisar :)

Kommentarer
Postat av: Madelene & Vincent

Men gud så stor han blivit! :D

Allt bra med er? :)

Kram!

2010-10-25 @ 22:04:35
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Elin

Vilket härligt vinterväder ni fått! Elsa och Frans verkar utvecklas i samma takt, Elsa har också börjat vända sig från rygg till mage nu. Så skönt att hon äntligen gör det!!

2010-10-26 @ 10:26:53
URL: http://hemligbulle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0