Viktigt.

Nu ni! Enligt barnmorskans beräkningar har jag nu gått ner alla mina graviditetskilon... Enligt mina beräkningar har jag två kilo kvar. Undra om amningen börjar käka på kilorna nu eller vad det kan va... För det slog mig i söndags (eller egentligen tidigare) att jag inte har varit speciellt nyttig. Så jag fick nog... Jag anlitade min avstängda man, han skulle nu bli min bootcamp ledare... Biggest Looser träning delux. Vi sprang i backar, jag kände att jag ville kräkas och ge upp... Mer om det kommer senare...

Hursom helst så har två kilo försvunnit utan att jag har haft någon aning. Mitt i alla kladdkakor och överkonsumtionen av cola (det blev bara så, jag är egentligen väldigt försiktig för jag vill inte bli beroende och sen gå upp massor i vikt, läsk ska tydligen vara den stora boven) så har två kilo runnit av. Konstigt. Nu fick jag pepp. Ska fortsätta äta nyttigt (som jag har gjort sen i söndagskväll) och jag ska bli piskad av min ledare (Johan) och nu ska 8 kilo bort!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Önskar att maken kunde vara lite auktoritär så att han kunde hjälpa mig med träning. Inte för att jag egentligen har några kilon att tappa, men för att jag skulle behöva träna för välbefinnandet. Men maken är så mesig så jag kan inte ta honom på allvar när han ska pressa och bossa :-P

2010-10-13 @ 14:00:39
URL: http://myranludvig.blogspot.com
Postat av: Malin

8 kg?! Lugna ner dig fröken, du kommer se ut som ett benragel!

2010-10-13 @ 15:30:19
Postat av: Ida

Ja åtta??! Tyckte du sa två..

2010-10-13 @ 19:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0