Kan inte somna om.

Jag måste ju ha problem! Jag blir så less, om jag sover mer än si och så många timmar i sträck så kan jag inte somna om på ett bra tag. I natt var jag vaken mellan 4.00 och 5.00 ungefär... Låg och vred och vände mig och försökte somna om. Började tänka på att bada i badkar med Frans (som just nu snackar sönder Lason i sovrummet), det skulle nog vara jättekul, sen så tänkte jag på jul... Ungefär där var det omöjligt att somna om. Åh vad jag längtar till jul! Att vara hemma hos mamma och pappa är det bästa jag vet då det är jul. Det är så himla mysigt!! Snö ute, mörkt ute tidigt, julgran, ljusstakar, julstjärnor, rött, rött, rött, stearinljus, lukten av tändstickor, glögg, knäck osv osv osv. Jag vill att det ska vara vinter NU! Gärna den första december så man får börja adventspynta! Hoppas snön kommer tidigt så man kanske kan åka pulka med Frans! Förra året så hade han det gott och ombonat, nu i år hoppas jag att han kommer att uppskatta myset lika mycket som oss andra!


Sen så får man så bra hjälp med sista minuten inslagningen av Sally!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0