Konstig natt.

Natten har varit väldigt konstig. Kan det ha varit så att Frans sov hela natten utan att äta? Jag måste säga att jag är väldigt osäker. Jag vet att jag vaknade vid halv tre, ställde mig upp och tänkte dra över Frans till vår säng. Stoppade i tutten för att se om han somnade om utan mat. Det gjorde han. Vaknade någon timme senare av Frans, tog honom till min säng och tänkte amma, jag testade med tutten igen (för er som inte vet så är tutte = napp). Jag tror han tog den och somnade om. Jag är lite osäker på vad som egentligen hände där, för jag vaknade nån timme senare och hittar Frans i min säng, utan minne på att jag tagit upp honom. Så jag la tillbaks honom i hans säng och han vaknade inte... Så konstigt. Vid klockan sju vaknade han och tokflinade direkt han såg mig, han ville ha mat. Trodde att det var helt omöjligt att få sova längre men han somnade om efter han käkat. Så låg vi och gosade och sov till klockan nio. Klockan tio var han trött igen så då dumpade jag honom hos Johan i sängen. Dom sover fortfarande.

Sen vill jag rekommendera en riktigt bra blogg. Jonas Sjöstedt bloggar här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0