Ut på lokal!

i morgon ska jag och massa mammor käka middag här, sen ska vi ut på lokal! Det ni!

Men istället för att städa, medan Frans sover gott i min säng, så sitter jag med datorn i knäet och ser på unga mödrar. Jag är megatrött fortfarande, vet att jag helst av allt skulle vilja sova hela dagen imorgon så jag orkar med heeeeela kvällen utan att gäspa! Kommer nog inte hinna det, för jag vet hur jag funkar. När Johan kommer hem så ska han iaf slänga i sig maten och sen ska vi lägga oss och sova. Jag hatar att lägga mig innan Johan. Den lilla tid vi har tillsammans vill jag faktiskt bara va med han. Imorgon blir det roligt. Det blir mer än roligt, det vet jag för alla mammorna är världens trevligaste!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Önskar jag kunde vara med också! Får se till att åka ner till Umeå vid tillfälle och träffa er, sen kanske jag också kan komma ner på sånt där :-)

2010-09-30 @ 18:32:56
URL: http://myranludvig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0