fänx

Tack för att många av er har gett er till känna! :) Känns roligare att skriva då man vet vilka som läser, ungefär!

Det var som sagt en rätt hård dag för lillFransen igår, nu ligger han däckad i sin vagn och snarkar så jag hör det ut till köket! Jag sitter och försöker att inte titta ut genom fönstret... Man blir så deprimerad (inte bara pga de skitiga rutorna) det är så grått ute. Fortfarande massa snö kvar, slask på gångvägarna så jag kan inte ha mina gympaskot då de har den extremt "smarta" vädringsfunktionen som inte vädrar speciellt bra, de släpper dock in vatten väldigt bra. Minsta lilla regndroppe på marken sugs in i skorna. I denna lilla deppstund så vill jag bara bort. Åka till stockholm med Johan och Frans eller nått! Bara strosa och ha det bra.

I helgen är det Bad Taste fest hos min mamma o pappa. Har suttit och försökt komma på vad jag ska ha på mig och vaknade av att jag hade en enorm garderob med fula klänningar. Det var lovely! Men jag och Malin satt igår och planerade lite... så man är väl inte helt ute och cyklar. Nån som har förslag? (barnmisshandlare - frans blåslagen, gravid rökande och drickande kvinna, pedofilpräst osv osv)

Snart fyller jag år. I år önskar jag mig nästan bara kläder! Eller så önskar jag mig en BRA ordentlig cykel som man vågar använda i nedförsbackar. Nån som inte får punka 10 gånger per månad och som har ett styre som inte lossnar, en där kedjan inte hoppar titt som tätt. Alltså en riktig cykel! Men dom kostar ju pengar, det är jag ju väl medveten om! Nu måste jag gå överallt, det är rätt drygt i en stad som umeå. Bilen vill jag helst inte ta, om jag inte ska långt.


Kommentarer
Postat av: Lisa

OMG!! den där länken... det är ju jag på pricken. skrämmande.

2011-04-07 @ 14:10:29
URL: http://dagismamman.blogg.se/
Postat av: Mallis in real life

Jag smyger också in här och tittar ibland. Nu var det dock ett tag sedan eftersom vi varit bortresta.



Nu är jag snart tillbaka i mina bloggrutiner igen.



=)

2011-04-07 @ 14:41:18
URL: http://mzmalliz.blogspot.com
Postat av: Tina

Jag läser också din blogg..går in nästan varje dag. Han är ju bara för go din lilla pojke, det gjorde ni bra ;)



Och jag måste säga att jag förstår vad du menar med att han börjar bli en egen liten person nu och att det på så sätt känns lite konstigt att skriva om honom på det sättet, men det är ju det som är sån tur när det gäller ens egen blogg, man står för sin egen censur. Jag läser gärna om både dig och Frans och annat i ditt liv som du vill dela med dig om.

2011-04-07 @ 17:01:59
URL: http://tinaspinaler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0