Jag vill ha!


jag är med och tävlar om ett "nöjd-paket" som består av lära-äta-själv bestick, en haklapp och en tallrik i samabete med
www.emmzien.blogg.se och bambino.

för att vara med och tävla så kopiera bild och text ovan och publicera på din blogg. skicka länken till mig med en kommentar! 5 vinnare kommer att dras 10 april.

(Jag har en sån där tallrik och jag tycker dom är så himla bra för om maten är lite för varm kan man lätt kyla den genom att sprida ut maten på kanten av tallriken, plus att värmen hålls bättre i mitten! Kanoners! Plus att Frans äter mycket själv, han kanske till och med får in maten i min med hjälp av dom där besticken! Så jag hoppas jag vinner!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0