13e bilden: Du och någon klasskompis

Sist jag gick skola så togs det inga foton, det enda fotot som togs var ett foto som skulle sitta i bröstfickan på praktiken. INTE snyggt. Patienterna påpekade tusen gånger att det inte ens såg ut som mig. Det gjorde det inte heller, jag hade blondt hår med lugg på kortet som satt på en tjej med mörkt hår utan lugg...
Men när jag gick gymnasiet så togs det en del kort, tyvärr så har jag nästan inga kvar...! Fattar inte var dom tagit vägen. Vi åkte till frankrike och inte ett kort har jag, några som jag kopierat från andras album på typ facebook. England åkte vi till och jag kanske har fem kort därifrån...

I gymnasiet gick jag en linje som heter Arena (kultur media och entrepenörskap)... Det var en väldigt fri linje där många begåvade människor gick. I alla fall i min klass. Man fick välja rätt fritt inom vissa områden. Jag valde mest dans. Varje år hade linjen ett projektarbete, ett sceniskt projekt och det gick ut på att klassen/klasserna skulle göra ett uppträdande. Dom som gick dans skulle dansa, dom som hade teater skulle spela teater, dom som hade musik skulle göra musik och dom som hade bild skulle fixa rekvesitan, de som ville fick göra manus typ. Som jag minns det iaf. Jag var med i dansgruppen, på något vänster så hamnade jag i en scen där 4 80-talsbrudar skulle sitta och snacka, min line var "fräckt, fräckt! Jag säger bara det FRÄCKT!" Här sitter vi och har vårt lilla snack!

Jag, Sara, Anso och Amanda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0