9e bilden: Någon i din släkt.

Här är min assnygga kusin Matilda!


Hon är sjukt snygg, kollade in på hennes blogg förra året och då hittade jag dessa bilder. När jag var ung (och snygg) så var vi lätt lika varandra!




---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag kommer jag ha fullt upp! (igen, igår hade jag fullt upp och det hör inte till vanligheten!)
Jag ska luncha på Göteborg och sen ska jag promenera upp på Carlslid och spendera resten av dagen/kvällen hos familjen Larsson/Brundin! Så skönt! Jag och Malin (Johans pappas fru) ska se paranormal activity 2 och käka choklad! Sen ska vi sova där och jag ser fram emot det väldigt mycket! Nu kom Johan hem, jag ska hoppa in i duschen! Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0