13.5

Det är så långe Frans nu har sovit... Jag somnade 00.35 och klockan var 9.00 när jag slog upp mina gönaktiga. Jag vågade inte gå och kolla... Han kanske var död!! Men det var han inte, Johan kom tillbaks med det glädjande beskedet.

Idag har jag inte planer tror jag, Johan har tusen saker han ska göra. Jag skulle så gärna åka upp på IKSU och träna lite, men det är ingen bra idé när man är sjuklig.

Frans har fått tillbaks sin aptit! Vid jul var den lite på turné men nu är den här igen, himla skönt! Han äter och visar att han vill ha mer. Han ÄLSKAR frukt, speciellt mango och kiwi. Där måste man va snabb. Var på Maxi och köpte tre mango för... lite pengar, minns inte! Den ena åt jag, den andra åt Johan och den tredje gjorde jag puré av och Frans fick suga på kärnan, den var lite hal :) Men den var god verkade det som.

IDAG:
- Maxi - köpa mer frukt o grönt (mango, kiwi, avokado)
- Media Markt - Köpa minneskort till vår FILMKAMERA (!!!!!) som vi fick av min pappa i julklapp!!
- Media Markt - Kanske köpa införare så man kan föra över bilder igen, bloggen blir så tråkig när man bara har massa text!
- Planera veckans måltider... Måste veta innan jag blir hungrig... Annars blir det kaos med viktnedgång :)

Om 15 minuter har han sovit 14 timmar....


Kommentarer
Postat av: Elin

LYX! Jag vill också ha en bebis som sover hela natten och i 14(!!!) timmar.

2011-01-09 @ 13:41:01
URL: http://hemligbulle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0