ba en liten inflikning!

Today i zumbade! Wohoo! Småknepigt men roligt! Johan gjorde ett riktigt bra jobb :)

Imorgon kommer min älskade mammaaaa!! Hon ska va med Frans hela dagen för jag ska fortsätta städa. För städa är det vi gjort idag! Nu är julen borta, känns himla skönt! Imorn kväll ska jag även till Johans pappa på middag! Skönt att slippa hitta på nått själv! Sen så slipper man äta ensam också! Johan ska ju till luleå imorn och spela SM-nånting i futsal! Hoppas dom vinner för då kanske vi ska ner till stockholm och bo på hotell och gå på lokal med laget! (bara lösa planer än så länge dock). Hoppas hoppas!

Nu ska jag fortsätta städa, har tusen saker att göra! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0