Bugaboo Cameleon plus sjukdom....

Fick en fråga om jag är nöjd med vår bugaboo (vår vagn). Jag är så sjukt nöjd. Speciellt när man har sommarhjulen på! Då är den så smidig och verkligen en fröjd att köra! På vintern så byter man hjulen och då blir den lite stum och väldigt jobbig innan man blir van. Men jag tycker det är så bra att det finns vinterhjul man kan sätta dit själv om det skulle behövas. Många sätter aldrig dit dem, dom vänder på styret istället så de små hjulen hamnar bak, men det funkade inte för oss.... Det var jättekrångligt! Men jag är supernöjd, fast jag tycker också att varukorgen gärna skulle vara lättare att komma åt, men det får man ta. Det som är i blir inte blött iaf!
Jag tycker också att deras regnskydd är värdelöst, myggnätet fick vi inte med eftersom hon vi köpte det av tyckte att det var så dåligt så hon hade köpt ett brio-nät ist. Vi köpte ett trulsa-regnskydd.


Jag däremot har blivit sjuk, somnade igår med jobbig hals, vaknade halv sju av att Johan åkte och att Frans vaknade... Har inte kunnat somna om pga halsen... Hela huvudet är tjockt och ögonen vill bara falla igen! Känns väldigt jobbigt!! Det får mig ändå att bli glad över att vi inte tog en träningsfri dag igår, vi drog på gymmet än fast vi hade tänkt ta en träningsfri dag. Jag hade ju tänkt gå på prommis med Hanna o Jack idag plus träna Jennys spinningpass... :( Jag har faktiskt varit sjukt peppad på det!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, jag håller helt med dig. Är såå nöjd med Buggande, underbar att köra med på sommaren och alla andra vagnar känns typ otympliga i jämförelse :P

Dock är det ju lite kämpigt på vintern... MEN vi kört den i snart 2 snöiga vintrar nu och inte behövt vinterhjulen ändå :) man får helt enkelt lite mer träning när man kör... Hehe!

(tyckte förresten också att varukorgen var svåråtkomlig när man hade liggdelen. men sen ned sittdelen funkar det mkt bättre!)

2011-01-07 @ 09:04:53
URL: http://trasslet.se
Postat av: Lisa

neeej har du blivit sjuk!:( jag som taggat till så mycket att jag hade tänkt tredubbelträna idag. Ska på afro och core nu och hade tänkt hänga på dig på spinningen i eftermiddag!! Hör av dig om du skulle bli piggare och åka ändå.. tror inte jag kommer pallra mig dit om inte du är där:P

2011-01-07 @ 10:30:03
URL: http://dagismamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0