ga-ga ola-laa

Ökade på träningen idag, gick på 6.5 km/h i en minut och sprang 10 km/h i en minut och efter den minuten sprang jag på 9 km/h i en minut och sen tillbaks på 6.5 km/h.... Kan säga att det blev svinjobbigt att gå från 10 km/h till 9!! Skulle hellre springa två hela minuter på 10 km/h ist!
Men 20 minuter klarade jag, idag fick jag bara liiiite mjälthugg! Igår var det hemskt. Mne idag cyklade vi först i 6 minuter och sen gick jag i rask takt i 11 minuter - sen var ett löpband man kan ställa in intervallerna på ledigt. Då hoppade jag av det kassa!

Jag måste bara fråga er som har barn, sover ni bättre när ert barn sover i sängen med er eller ej?
Jag och Johan (och Frans skulle jag tro) sover så sjukt dåligt när Frans ligger mellan oss. Han sparkas och maras och ålar omkring hela hela tiden! Ligger inte stilla en minut tror jag!

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag sover mer ostört om Elise sover i egen säng efter som att det blir mindre trångt. Knölar gör hon bara när hon ska somna dock. Men jag sover bättre och mer harmoniskt när hon är i våran säng. Därför har jag svårare att sova när hon ligger själv och är mer lättväckt.



Så jag sover bäst när hon ligger i våran säng men jag önskar mig en större säng... :p För gubben vet jag inte, det är nog ungefär samma fast han sover nog bra när hon ligger i egen säng också.

2011-01-13 @ 14:51:07
URL: http://vargaaa.blogspot.com
Postat av: Angelica

Här sover alla tre bättre när Ludvig sover i egen säng, men det är rätt mysigt att sova tillsammans någon timme på morgonen.

2011-01-13 @ 16:04:32
URL: http://myranludvig.blogspot.com
Postat av: camilla

Helt klart så är nattsömnen bättre för mig när barnet/barnen kan ligga i egen säng. Jag slipper sparkar, trängningar(?) och att få sönderknockad näsa.

2011-01-13 @ 21:44:49
URL: http://komillas.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Varken jag eller E kan sova om Isak ligger mellan oss. Han sov mellan oss första månaden i en Snuggle Nest men sedan dess sover han toppen i sin spjälsäng bredvid mig!

2011-01-14 @ 07:43:29
URL: http://rebeccabloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0