magsjuka...

Igår spenderade vi dagen på ersbodacupen, Johans lag vann alla matcher och jag mådde så sjukt illa... Vi kom äntligen hem vid halv åtta åtta och jag slocknade på soffan. Vaknade av att jag var tvungen att spy. Johan var på toa med Frans och bytte blöja... "Johan jag måste spy nu!" skrek jag och störtade in, lukten av vad som var i blöjan gjorde att jag spydde på en gång. Det var inte lite spya heller! Efter det var gjort så somnade jag på soffan igen, blev väckt av Johan som typ gick dubbelvikt.... Han hade sjukt ont i magen. Vi somnade båda två och mellan 12 och fem så sprang Johan upp varje timma för att kräkas. Jag kom lindrigt undan kan man säga! Men jag har inte mått bra idag, är sjukt trött och slö! Mår dock mycket bättre än igår! Johan känns också rätt okej. Jag tycker synd om Frans som måste stå ut med två tråkiga föräldrar som inte alls har lust att göra annat än ligga i soffan och krya på sig...

Näe, usch för magsjuka.
Hoppas bara Frans klarar sig! Han är dock världens snorigaste!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0