Nuuuu ni!

NU! Nu har det startat på riktigt. Nu ska mina 8 överflödiga kilon bort. Jag har dock inte vägt mig sen julen men jag misstänker att alla tre kilon jag gick ner med hjälp av magsjuka nu är tillbaka. Så jag chansar på att det är åtta kilo jag ska gå ner. I går blev det en sådär dag, man kan ju inte tokbörja, eller hur? :) Men ca en och en halv timmas prommis med fröken Starälv gicks då. Mycket trevligt.

Idag så har jag knappt gått nått alls, gick till Gockan (moster) och hon bor nere på stan så det tog kanske 10 minuter en kvart (hur många läste den meningen med brytning??). Turkisk yoghurt med hallon till frulle, tacosfärs med grönsaker till lunch och nu till middag blir det lax i brallan (Haricoverts, coctailtomater, pesto, gröna ärtor och lax på det och in i ugnen och vips är det klart). Jag och Johan åkte och tränade på IKSU. Nu kommer jag bli så sjukt snygg, det blir bättre o bättre dag för daaag. Vi tränade lite ben, biceps och sida mage. Imorn ska vi dit igen och då ska Fransen med, om han är frisk vill säga! Han har varit varm idag och haft hosta... Vi tog tempen (örontemp) och den visade 36.5 och 37.5.... Så jag vet inte om jag kan lita på den... Sen så har han strejkat med maten. Förutom i morse då han fick havregrynsgröt (plus hirsflingor och paltbröd) med hallon i. Det åt han med god aptit, samma sak med avokadon... Tror han har problem med konsistensen på min hemmagjorda mat... Kanske ska mixa lite extra?

Nu ska jag hoppa in i duschen och duscha bort allt fett från kroppen, tänk om det funkade så :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

ta gärna med mig på träningen också:)

2011-01-04 @ 23:19:02
URL: http://dagismamman.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Lycka till!

2011-01-05 @ 12:02:45
URL: http://rebeccabloggar.blogspot.com
Postat av: Johanna

Hej



Jag har en fråga om er bugaboo vagn, är ni nöjda? Och hur är den att köra i snön? Väntar mitt andra barn och har svårt att bestämma mig.



Hoppas på lite hjälp :-)

2011-01-06 @ 14:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0