tårade ögon.

Det blev ingen träning idag, det blev en vilodag ist. Vi gick på FK och sen gick vi på stan och trallade. Jag fick mig ett par träningsbyxor, två tränings t-shirts och en tröja på rea. Frans fick ett par brallor och en tischa av Larsson.
Kvinnan på FK fick tårar i ögonen och sa "men det var det sötaste på läääänge!! En sån där kan man nog pussa sönder!" när hon såg Frans.... :) Jag höll bara med såklart!

Nu har jag ockuperat tvättstugan medan Johan var på träning, passade på att slänga in tvätt medan Ida och Malin (syrrorna) var förbi. Det blir städning hela helgen, sen ska jag sy om massa bodys till tröjor - för jag tycker det är bättre med tröjor nu när han mest står!


Familjen Henfridsson Larsson hos svärmor/mamma/farmor

Nu blir det myskväll!! Johan har köpt nötter och popcorn och massa ramlösa! Mmmm!!!
Sen ska vi klänga på varann till Dexter, det är så sjukt spännande och Johan blir nästan mörkrädd.
Då är det tur att han har en lugn och trygg inlandsbo vid sin sida :)

Puss o god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0