Söndag

Har just satt mig i soffan för att avnjuta ett avsnitt av solsidan! Missade dock första 8 minutrarna...
Jag har haft en himla bra dag! Mamma kom och jag fick lite smått gjort! Sydde om tre bodys till tröjor. Sen så sydde mamma klart byxorna till Frans som ni ser på bilden! Sjukt söta! En liten lurvig kanin på rumpen!
 

Efter systunden så åkte vi upp till min morbror på kalas!
Efter kalaset åkte vi (jag mamma o Frans) upp på Carlslid och käkade gomiddag!
Johan ringde och berättade att dom hade vunnit alla matcher uppe i Luleå och då BLIR DET STOCKHOLM OCH HOTELL NÄSTA HELG!! WOHOOO! Eller....? Johan hade nämligen hört fel... Det är i BOLLNÄS.... Whaat? Ja, gud va kul... En hotellnatt i Bollnäs, testa på deras uteliv lite... Nån som vet nått??
 
Frans fick testa farbror och farfars nya skoter :)

Sen så ska pappa Johan få en bild också:

Han säger "Pappa, jag saknar dig!!"
Här Johan får du även en film, jag saknar dig också, inte bara Frans som saknar dig. Saknar du oss? :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Han är ju superduktig på att ta sig från stående till krypställning utan att slå sig fördärvad! Duktig kille :-)

2011-01-17 @ 08:56:31
URL: http://myranludvig.blogspot.com
Postat av: Anonym

Klart jag saknar er =). Ni är ju mina sötnosar.

2011-01-17 @ 11:14:50
Postat av: Rebecca

Har tyvärr inga Bollnästips, men att bo på hotell är ju skönt var i Sverige man än är!



Spydde Frans flera gånger när han hade så hög feber? Isak har bara spytt en gång och sen en väldigt lös blöja...

2011-01-17 @ 12:46:20
URL: http://rebeccabloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0