jag drömmer mig bort...

Ikväll har jag suttit och drömt mig bort, jag vill iväg. Jag vill resa. Själv, jag skulle gärna resa med Johan och Frans också. Men själv hade nog varit bäst. Jag skulle vilja åka iväg till SanFran eller nått... Börja nu med att sätta på den här låten och
sen så kan ni drömma er iväg med mig.




Bo i eller nära ett sånt här mysigt hus. Jag Frans och Johan, helt plötsligt ändrade jag mig från att åka själv till att vi alla tre skulle bo där :) Mysigt hade det varit. Vi skulle ha vunnit massa pengar och på dagarna kunde vi bara gå omkring och hitta på saker. Spela fotboll i en park, rida (inte Johan då, han är allergisk...), bada, sola, läsa böcker eller träna yoga i en park, leka med hink och spade på stranden, gå i butiker, klippa sig hos amerikanska frisörer och få en riktigt ful amerikansk frilla...

Gå upp för långa hemska backar, så man lovar sig själv att alltid gå nedför i fortsättningen...

Sen när det är kväll så går vi omkring och tittar på hur fint det är, och förmodligen så kommer vi även prata om allt som vi saknar med sverige... Vi har ju trots allt mycket... :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Suck, nu saknar jag San Francisco. Det är verkligen den mest fantastiska staden i hela världen! Love it!

2011-01-10 @ 09:32:52
URL: http://myranludvig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0