promenadpojken

Hej alla!

Jag har inte så mycket tid att skriva, Frans har vägrat sova nu i veckan förutom idag då han sov 1.5 h på dagen!
Det han gör på dagarna är nämligen att öva på att gå.

För en månad sen tog han sina första steg, han gick två tre steg och sen var han nöjd. Fram till helgen som var då hans mormor drillade honom. Hon gick bakom honom och släppte och han pinnade på för fullt. Sen under helgen så övade han och övade. Men jag tror nog att jag kan säga att det är ikväll som han börjat gå...? Jag frågade Lisa och Sandra som jag har varit med ikväll och dom sa att nu kan han gå. Han går mellan tvbänken och bordet och han går mellan soffan och spisen osv. Han går omkring på eget initiativ. Det är så himla kul för man ser verkligen hur stolt han är! Jag skulle filma ikväll men då vägrade han gå. Då skulle det krypas.

Han ställder sig framför spisen hojtar och slår sig på magen/bröstet med händerna knutna och sen går han nått steg mot spisen. Eller så går han och vinkar med båda händerna, han går till och med och klappar händerna samtidigt. Duktig ju :)

Hela veckan har varit helt underbar då jag har haft saker att göra varje dag! :)
Imorgon är det första dagen på umeå open för oss, oj va vi ska kolla spelningar!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Heja Fransen!

2011-04-04 @ 09:26:32
URL: http://myranludvig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0