Tappat hoppet.

Nu har jag tappat hoppet, kommer nog aldrig få nått jobb på sjukan. Ja jag vet, det har bara gått en dag sen igår men ändå.

Idag ska Johan komma hem extra tidigt. Vi ska städa och handla och sen ska Johan ha kalas med några polare.
Jag vill egentligen inte skriva det här för då känns det som att allt kommer att sabbas. MEN, Frans har nu sovit fyra nätter utan att vakna!! Eller, en av nätterna vaknade han 4, 7 och sen 11! Men man fick många timmars sammanhängande sömn och det är det som räknas. Nu är jag ändå trött som ett spädbarn men bara att veta att jag minsann inte har vaknat gör det lite lättare. Jag vaknade av att Frans grät/gnällde i sitt rum, jag steg inte upp på en gång för det lät inte som att det var allvar. Det gick nån sekund och sen somnade han om! Nu sover han fortfarande och jag sitter här och bara väntar på att han ska slå upp sina blå.

Nu hör jag honom ligga och prata lite där inne... Man börjar alltid flina då!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det är så härligt att höra hur de ligger och pratar med sig själva inne i spjälsängen :-)



Håller fortfarande tummarna!

2011-03-17 @ 09:37:18
URL: http://myranludvig.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0