Bästa.

Den absolut bästa spelningen jag varit på är Coldplay. Inget snack om saken, men nu i början på april i år var jag på en till sinnessjukt bra spelning. Det var Håkan Hellström. Jag har aldrig varit ett maniskt fan, jag kan inte alla låtar och sådär. Jag har vissa låtar som jag älskar men sen finns det några jag inte direkt gillar. Jag tror att när man har sett honom live så slutar man tänka samtidigt som man bara tänker hela hela tiden. En vecka eller två efter spelningen så tänkte jag inte på så mycket annat än hans låtar. Här är några favoriter.




Sen kan man ju lägga diskussionen om han sjunger bra eller inte åt sidan. Jag ser hellre artister som Håkan än artister som har ett snyggt yttre och en fin röst... men inte så mycket mer än det. Jag tror att alla som befann sig i Idun, där spelningen var, var lite fuktig i ögat efter en eller annan låt. Samtidigt som man inte ville annat än att ställa sig upp och dansa andra låtar.




Nu ska jag lyssna på Håkan och ta en dusch. Frans är hos sin farfar och Malin och jag ska på after work. Vilket jobb undrar ni? Mammajobbet säger jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0