Plötsligt händer det!

Frans har de senaste veckorna vägrar sova på förskolan. Det betyder att han är lagom pigg och glad då han kommer hem. Glad är han men väldigt lättstött.
Han har aldrig aldrig aldrig under dessa år somnat av sig själv vid maten, framför en film eller liknande... Men idag lyckades han!

Vi hade läst bok i sängen och lyssnat på musik, jag gick för att hänga tvätten på toan och sen gick jag in i köket för att städa bort mellanmålet... Efter en stund kom jag på att det var väldigt tyst inne i sovrummet... Så jag gick dit och hittade mina barn sovandes riktigt gott! Tilly var ju ingen större överraskning men att mattfransen sov hade jag aldrig trott! Det tog emot att väcka honom, men eftersom Johan är ensam med båda ikväll så underlättar det ju en del om Frans somnar i tid.

Här sover båda och Tilly leker flygplan i sömnen eller nått!


Kommentarer
Postat av: mormor

oj vilka slagna hjältar. sötnosarna!!!

2012-09-13 @ 16:52:42
Postat av: Simon Rasmussen

Gillar hur Tilly sover som en medaljvinnare.

2012-09-13 @ 18:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0