Sep. 12, 2012

Lisa: jag kommer aldrig fråga Tilly en endaste fråga när hon blir större ;)

Har haft budgivning i natt, det gick bra! Synd bara att vi måste göra om allt idag igen. Kanske därför jag var så trött då jag vaknade... Det var skönt att det var över tills jag insåg att det bara hade varit en dröm.

Igår knallade jag på. Gick först till berghem och hälsade på Åsa. Sen gick vi till strömpilen och kollade lite kläder och sen gick vi hem igen. Jag märkte när jag och Åsa skiljdes åt att mina fogar inte har stabiliserats klart. Min höft gjorde ont, det var som att det gled omkring lite. Får kanske inte gå så långa promenader än...

Nu ska jag väcka Frans. Dags för dagis snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0