80

Nu är jag så sjukt less. Jag känner mig dock ganska smal i dag, kan det bero på att jag har sovit på mage? Eller "framstupa sidoläge" kanske är ett bättre namn. Det var himla skönt att kunna vakna upp och känna sig smått smal.

Sen kan det bero på den lilla frukost jag fått i mig. Sportbröd med skinka och ett litet glad oboy, vi hade inget annat hemma. Fattiglappar som vi för tillfället är. Kommer inte bli bättre sen heller för cp försäkringskassan ljuger hela tiden. Nackskott.

De där skåpen jag tvinnade ihop är nu nermonterade. Kom hem från kalaset igår och då var allt borta... Jaha... Det var tacken. Då var skåpen tydligen för stora för badrummet så dom måste kapas. Det där kommer aldrig bli klart. Jag som slitit häcken av mig för att få ihop det. Johan med för den delen... eller jag tycker faktiskt att jag har gjort mest...

 
Här trodde jag att jag aldrig skulle se ut sådär. Till och med tänderna har vuxit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0