91

Sitter hemma och väntar på att Johan ska komma och hämta upp mig för lunchning på stan. Han skulle komma för en si sådär 17 minuter sen. Jag kommer aldrig vänja mig och jag kommer aldrig tycka det är okej att inte komma i tid. Man kan faktiskt ringa.

Jag är svinhungrig.

I helgen kommer mamma och ska hjälpa min syster mittemot att göra iordning i hennes garderobsrum. Jag längtar!

Igår åkte jag och Johan upp till Sandra efter mitt jobb och hämtade hennes spjälsäng som vi ska få låna! Så himla mysigt!! :) Vi satt hos henne och käkade upp typ allt hon hade hemma... Ett preggo och en fotbollsspelare... Inte billiga i drift! Det är så mysigt att va med Sandra.

20 minuter sen... Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0