61

God morgon gott folk!
Här hos Sandström-Larsson så har vi varit uppe sen klockan åtta! De ni!

Lisa var här igår och hjälpte oss flytta ut garderober! Stackars lilla Lisa! Hon kom hit och förväntade sig myskväll delux men hamnade på arbetsläger! Lite mys hann vi med också. Jag gjorde fruktsallad medan Johan hämtade en stor bil och Lisa satt och längtade efter bebisen medan hon tittade på alla bebiskläder! :) Sen blev det lite vändtia. Jag skulle vilja att Lisa bodde här året om. Så jag slipper va ensam så mycket! Plus att vi skulle kunna gå ihop och tillsammans spöa Johan VARJE gång i vändtia!

Det är ganska kul när jag sitter här och skriver, bebben har börja få så himla trångt inne i magen så hela magen svajjar omkring medan jag skriver. Ganska kul! Jag träffade Elin på barnens hus förra veckan och hon sa att hon kunde sakna magen (hon fick sin bebis i slutet på förra året) och jag kunde inte förstå! :) Men nu började jag nog förstå. Det är ganska mysigt. Speciellt nu när man börjar känna om det är en hand eller fot eller ben man känner.

Vi var hos BM i torsdags och nu har jag gått upp 10 kilo.... Ojoojoj! Det går himla fort på slutet! 9 kilo sen jul... Känns nästan helt fel. Det har som inte gått upp jämnt utan altt kom efter jul! :( 1 kilo i veckan typ.
Kurvan låg mellan medel och den höga kurvan, så vi är fortfarande normala! Det kändes jätteskönt att se att vi inte väntar en enorm bebis! Hon lugnade oss! Sen så kände hon efter hur bebisen låg, huvudet neråt med ansiktet mot vänster, ryggen upp mot högra revbenet och benen som en båge från revbenet mot magen. Det börjar kännas bättre nu när man vet att det är en bebis (än fast jag fortfarande har svårt att tro det)... Bästa bebisen i hela världen! Jag längtar efter den!

Kommentarer
Postat av: elin

Haha ja visst är de sjukt att man kan sakna den, men kommer ihåg de mysiga stunderna med sparkar och hicka =)

2010-03-15 @ 15:54:43
URL: http://eelinws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0