två filmer

Titta! Han krälar:


Den här filmade jag nyss, han styrketränar, tycker det är småroligt... Sen råkar jag störa honom och han försöker komma åt mitt håll ist.



P.S Vår Frans är helt otrolig! Jag var så inställd på att det skulle bli världens kamp varje gång han skulle sova, men det tar bara lite längre tid än vanligt för honom att somna på dagen! Med tutte behövde mam bara ställa ut honom på balkongen i vagnen. Utan tutte behöver man bara vagga honom i vagnen en liten stund. Stod inte ens i en minut innan han somnade! Hoppas det fortsätter vara så lätt! D.S

Kommentarer
Postat av: Ida

Ååååå Frans!! Jag längtar så sjuuukt mycket efter tötnosen! :) Helst när man ser såna här filmer. Vad han kan, pojken! Snart kan han ju dra upp sig och stå ser det ut som. Nästa vecka ska jag va frisk och då måste jag få låna han! Har inte träffat honom på en hel vecka ju! Å inte dig heller.. Har du slingat håret? Trevlig helg!

2010-11-05 @ 14:00:29
Postat av: Elin

Va stark han blivit!!!!! My god! Och smart är han också!

Elsa har dragit sig fram så där en gång men nu verkar hon ha glömt bort det för hon har inte gjort så nå mer.

2010-11-05 @ 14:45:11
URL: http://hemligbulle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0