Veckans bilder!

Jag vill bara säga att jag läser era kommentarer och jag blir alltid lika glad!!

Idag har jag avfrostat frysen, eller ikväll. Johan har rengjort kylen och slängt massa äckel... Blä!
Frans har legat och haft hyss för sig... :) Han ålar omkring på golvet och man får ha ett vakande öga på honom hela tiden!
 

Frans kollar in Johans lunch:
 

När Frans ligger och leker i spjälsängen så kan han dra med sig både det ena och det andra:


Sötplutten somnar på olika sätt varje kväll, detta är en variant han kom med i helgen hos min mamma o pappa:
 
 
Småhänderna och småfötterna :)

Frans firar sin pappa på farsdag! Dom ser båda överlyckliga ut...
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Sötfransen! Likadant spjälskydd som Ludvig har han också :-)

2010-11-19 @ 08:29:05
URL: http://myranludvig.blogspot.com
Postat av: Linda

Hej, har kommit in på din blogg via andra mammabloggar och har riktigt fastnat för din riktigt söta lille pojke :)



Jag läste i ett inlägg du skrev för ett tag sen att ni misstänker att Frans har komjölksallergi. Har ni inte fått någon hjälp med detta än? Vår son är snart 7 månader och när han va 3 månader så misstänkte man att han va allergisk. Vi fick då direkt recept på nutra och började ge honom det samma dag. Efter det så behöver vi bara ringa BVC för att få ett nytt recept inringt till apoteket. Man har aldrig gjort några tester på honom för enligt barnläkarna så kan man inte hundra lita på de tester som finns.



Det är synd att ni bor så långt bort för annars hade ni med glädje kunnat få 2 burkar nutramigen av

oss. Vår älskling vägrade verkligen äta den så han äter pepticate istället (samma sak men annan smak) och nu verkar det som om allergin redan växt bort för han klarar helt plötsligt mjölk i den vanliga maten.



Hoppas ni får hjälp snart så frans slipper han ont av allergin.

2010-11-19 @ 14:52:23
URL: http://lindaochlivet.wordpress.com
Postat av: Elin

Vilka fina bilder!

2010-11-22 @ 13:12:25
URL: http://hemligbulle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0