15e bilden: En person som du vill vara med.

Eftersom UFC är idioter (just nu tycker jag verkligen det!) så blev jag lämnad ensam idag. Vi som hade tänkt ha en dag för bara oss... Som ni förstår så träffas vi inte sådär jättemycket eftersom Johan jobbar 5 dagar i veckan och tränar 6 dagar i veckan... Så vi tänkte att nu ska vi bara vara lilla familjen. Happ, då kommer Johan hem igår från träningen och säger att det ska bli match imorgon i sundsvall än fast det är 18 MINUS! Det är inte normalt. Det är sinnessjukt att köra hela laget ner till sundsvall för att spela en match i 18 minus utomhus. Jag finner inga ord. Jag tror folk kommer bli skadade och sjuka.
Så en person jag vill vara med är Johan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0