En påg har kommit till världen!

Häpp, tydligen var det bara jag som grina åt dom där videorna.. videosarna... videona...? Hur säger man?

Jag vaccinerade mig igår mot svininfluensan, hade nästan tänkt att inte göra det. Men jag Ida och Malin gick förbi vårdcentralen och jag och Malin gick in och så tog vi vaccinet. Jag sa åt ungen att gunåde om den får autism! Det vore skitjobbigt!

Det kändes knappt att ta sprutan och det kändes inget i armen förrän på kvällen. Inatt har den värkt när man rör sig men annars så är det lugnt. Har dock fått världens nästäppa och jag har legat vaken halva natten och stört mig men inte orkat stiga upp för att göra nått åt det. Jag hittade en ställning som gjorde så att det släppte lite, men jag tror faktiskt att "lillstackarsJohan" har legat vaken minst lika mycket som jag pga mina snörvlingar. Sen kom jag på att jag borde ju snarka som ett as eftersom näsgångarna, eller vad man ska säga, är ju väldigt svullna och eftersom jag (tydligen) snarkar i vanliga fall så borde jag snarka högt och tydligt nu... Nog för att jag tror att mina snarkningar endast är en myt. Malin, fick du nån "biverkning"?

Kl 12 ska jag möta upp min käre man och äta lunch på TC. Sen så åker vi till malmö imorn och vi ska träffa hans agent. Keul! Hoppas bara min snuva har släppt.

Sen ska jag säga grattis till Elin o Erik som har fått en liten påg, enligt rykten iaf! Hoppas allt gick bra! Jag trodde dock att det skulle bli en flicka.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Gaah, jag velar men vågar verkligen inte :/

2009-11-19 @ 22:19:38
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: elin

Åh tack så mycket, ja att det blev en pojke =) Ni har nåt fantaskiskt framför er!

2009-11-23 @ 21:48:17
URL: http://eelinws.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sofia har varit täppt i näsan hela nio månaderna under båda hennes graviditeter =)

2009-11-26 @ 18:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0