Min granne o Johan...

Min granne är som ni vet inte så himla normal, nu snackar jag inte magicman utan den lilla nedanför oss. Hon brukar lyssna på musik på repeat... Dåålig musik. Idag har hon nästan nått sin topp, jag tror inte att hon vet att det hörs så väl vad hon lyssnar på, eller att man faktiskt hör när hon sjunger! Idag är det boten anna eller vad den heter. Är inte säker om det är båten anna eller booten anna eller boten anna....

Jag är lite sur på Johan, igår tänkte jag att vi skulle festa loss på två glassgrejer som kostade skjortan. Italiensk glass som såg så sjukt god ut. Jag hade väntat på att han skulle komma hem men han VILLE INTE HA! "Då ringer jag och bjuder nån annan som får din då!" hotade jag "det kan du göra!" kontrade han... Jag ringde Malin men hon PLUGGADE så hon KUNDE INTE... Då tänkte jag att Johan minsann skulle känna paniken och säga att han verkligen ville ha och så kunde vi äta tillsammans, för jag vill inte äta själv. Så jag ringde Ida, det var inte svårövertalat och hon kom på en gång! Vips så var hon här. Johan satt och åt orostade mackor med leverpastej och en filtallrik, vi däremot satt och åt kladdkaka med grädde och glassen! Mmmm!!!

Tillbaks till grannen, ni har hon satt på Takida igen.... Det är helt sjukt. Jag hatar verkligen takida. Den värsta gruppen, jag kommer få hjärnblödning om hon fortsätter såhär! Takida, på repeat är inte okej...! Hon har lyssnat på takida i flera flera månader nu! Blir hon inte less??


Kommentarer
Postat av: Ida

ja ä då minsann int svårflörtad! Den va jättegod! Hoppas han inte ångra sig...

2009-11-12 @ 12:15:51
Postat av: Hanna

Då får han skylla sig själv, han fick ju sina chanser!

2009-11-12 @ 12:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0