28

Jag satt på sängen i sovrummet med datorn i knät, jag svarade på ett mail jag fått från Malin. Från hallen hördes någon skumt. Nån knackade en knack på dörren, efter en stund öppnades dörren försiktigt och tyst, först ner med handtaget och sen gnisslade det till och dörren öppnades lite lite, för att vara öppen nån sekund och sen stängdes den tyst. Jag "ropade" på Johan som var i vardagsrummet. Det kanske var mer ett väsande "Johan!". Han kom mot sovrummet samtidigt som det plingade på dörren. Jag hann förklara vad som hade hänt och Johan ställde sig i hallen. Efter en stund öppnades dörren rätt försiktigt igen. Johan sa "hej...?"
Tjejen där ute sa "Eh hej, bor nån Maria här?", "Näe. Vilken Maria?", "Maria.. Eriksson...?", "Näe.", "okej..." sen stängde hon dörren och försvann.

Vad ville hon? Varför höll hon på med dörren? Skulle hon sno nått? Det står ju inte Maria på dörren. Det står klart och tydligt "Johan Larsson och Hanna Sandström". Hur kan man va så fräck om hon nu skulle sno nått? Det fattar inte jag. Vars bor jag egentligen? Är det nån i mitt hus som är normal? Jag tror inte det. Eller igår pratade jag o Johan lite med grannen vägg i vägg och han var trevlig. Men resten.... Vad är det för kufar?


Kommentarer
Postat av: Mikaela, 18 år och mamma till Lucas.

Haha tackar! :)

2010-04-15 @ 10:42:04
URL: http://goesbothways.blogg.se/
Postat av: Hella

HAHAHAHA! My god!

2010-04-16 @ 00:29:33
URL: http://helenahardcore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0