sova hela natten, natt 1!

God kväll gott folk. Sitter hos mina föräldrar och vakar. Jag och Johan kom överrens om att vi skulle köra "sova hela natten", jag ville ta första vaket... Så Johan gick och la sig tidigt så han kan stiga upp då jag inte orkar mer. Jag känner redan nu att jag mer än gärna skulle vilja sova ist...! Men det är bara att bita ihop!

Jag sitter på nedervåningen i tvrummet och Frans ligger i hallen intill och sover i vagnen, lättare att få honom att somna om där hoppas vi! Det ska tydligen ta fyra dagar och sen så kommer han sova hela natten, hoppas det funkar :) Jag är inte övertygad, men hoppfull!

Himla synd att det är så dåligt på tv...!

Kommentarer
Postat av: Elin

Du är så välkommen ner på dejt!



Hur gick natten?

2010-12-03 @ 07:52:56
URL: http://hemligbulle.blogspot.com
Postat av: camilla

Men om ni ska sova hela natten varför vakar du då?

2010-12-03 @ 12:49:15
URL: http://komillas.blogg.se/
Postat av: Elin

Kämpa på, det är helt klart värt ett par jobbiga nätter tills de sover "hela natten" vi körde ganska tidigt med det och har varit konsekvent hela tiden, har dock fått tjata på Erik =) att inte ta upp honom direkt han gråter på natten så att han inte blir van att bli upplockad och sen buren till sömns. Idag sover han så gott som hela natten själv i eget rum, mellan 20.00 - 08.30 ibland längre tom men det händer att han vaknar men oftast kan han somna om själv utan att vi går in och buffar eller ger tutten.

2010-12-03 @ 21:51:09
URL: http://eelinws.blogg.se/
Postat av: Livet runt 30...5

Hej,

hittade hit via Googlesök. Jag har just kört kuren på vår lille Axel nu fem månader och jag började när han var 3,5. Det måste vara det bästa jag gjort och ångrar att jag inte var mer ståndaktig med vår äldsta som vägrar att sova själv. Hoppas det gått bra. Hälsn Kristina

2010-12-15 @ 11:24:19
URL: http://kristinaosophia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0