89

89 dagar kvar, en dag mindre än tre månader. Sista trimestern är här! :)
Igår kom mamma till stan med massa superfina kläder och filtar och grejer hon gjort! Hon är så himla duktig! Hade man varit hälften så duktig så skulle man ju inte göra annat! Jag och Johan gjorde iordning spjälsängen igår. Han bäddade så fint ned sin lilla äckliga Kvacken. Det ska va en blå anka med orange näbb... men det är inte så mycket färg kvar... han var ett sug-barn. Det värsta som finns ;)

Annars så blev det inget semmelbak igår. Johan kom hem stressad från jobbet och hade köpt allt som fanns på listan, förutom en sak. Han hade blandat ihop kesella och keso! Jag höll på skratta ihjäl mig inombords, men ville inte visa det för då skulle han väl skämmas ännu mer. Han har inte lyckats med en handling efter jobbet en enda gång tror jag :) Men det var ganska skönt, jag kände inte att jag skulle orka baka ändå. Så jag drog till grannen (syrran) och vankade av och an i väntan på mammas ankomst, för jag var så hungrig.

Nu har jag och Johan käkat frukost. Nu ska vi ta en prommis ner på stan för att få oss lite sol och lite luft och lite mer barnsaker kanske? :) Idag är en bra dag.

Kram alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0