Lördag oplanerad.

Dagen har varit så himla bra!
Vaknade upp med världens bästa man. Min Johan. Sen gjorde vi oss i ordning och mötte upp Sandra, Victor, Rånes och Rabban på Costas för fika. Eftersom Victors bil har knasat så tog vi en tripp till Vännäs för lite second hand shopping, för att ladda batteriet! Jag och Johan hittade ett jättefint skåp som vi tänker ha i barnrummet. Där kommer bebisens kläder och lakan rymmas fint! :)

När vi kom hem stod Maria och väntade utanför vår dörr, hoppas hon inte väntat länge - hon sa att hon inte hade väntat länge iaf! Lägenheten var stökig av all renovering och eftersom dagen inte direkt blev som planerat så hade vi inte hunnit städa. SötMaria hjälpte till och städade medan jag lagade mat, som hon inte hann smaka på, eftersom hon var tvungen att gå på födelsedagskalas! :( Johan städade också för fullt!

Klockan sju skulle alla komma, plus några till. Jag lagade lasagne till ett helt kompani och det var så himla kul att ha folket här! Har suttit ensam så många dagar och kvällar att det var kul med lite rörelse! :) Vi spelade rapakalja, riktigt kul! Sen spelade vi rockband. Äntligen fick Johan spela utan att spela ensam :) Det blev rätt mycket folk tillslut: Sandra, Victor, Rabban, Rånes, Emelie, Muggen, Malin, Pelle, Lisa och hennes pojkvän plus jag och Johan då!

Dom andra drog till Lottas för att ta nån öl, jag såg på Johan att han ville följa, men han sa att han skulle stanna med mig. Jag tycker synd om han att han ska måsta stanna hemma med mig när alla hans kompisar åker ut, så jag försökte övertyga honom att det var helt okej! :) Han är bra Johan. Ganska skönt att få en stund för oss själva också. Inte för att han är själv, men han är utan mig iaf!

Nu ska jag nog hoppa isäng. Är jättetrött! Kram på alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0