När jag blir arg.

Glömde säga att jag är så känslig. MEN jag är grymt bra på att det inte ska gå ut över Johan! Jag springer in till vårt sovrum och grinar i sängen tills det gått över. Antingen går det inte över förrän Johan kommer in och ger mig en kram, eller så går det över när jag är less på att ligga där inne. Sen har jag märkt att Johan totalignorerar mig när jag slår in fötterna, eller knäet eller nått som gör svinont - men inte så ont att man börjat grina. Jag blir arg och skriker. Tittar på Johan som helt plötsligt fått syn på nått superintressant utanför fönstret, eller i maten, eller på golvet... Hans ansiktsuttryck är spännt och nervöst... Då skäms jag.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag tycker att det är jätte svårt! :/ Men det lutar åt et Crescent Classic. Har pratat med många som är jätte nöjd och rekommenderar den. Det är av den lättare varianten så att man inte lessnar.. Men det är så sjukt svårt!

2010-01-04 @ 18:24:43
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0