1

Less less less, men min otålighet har gått över lite. Jag börjar bli mer och mer övertygad om att jag inte har en bebis i magen. Bara ett myom.

Jag frågade Johan igår om han trodde att det var en stor bebis i magen, han sa "Ja, jag tror att det är en normalstor bebis, just över 3 skulle jag tro" jag tyckte det var jättegulligt :) Jag hoppas för allt i världen att den inte är så mycket större än 3 kilo. Mamma däremot kände på magen för några veckor sen och sa "Det här är nog ingen liten bebis, den kommer nog ligga runt 4000 gram" Så det ska bli himla intressant att se vem som har mest rätt :)

Nu ska jag ner och käka med Lason på stan och sen ska jag träffa preggon och fika! Låter som en dag i min smak! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0