11

Nu vet jag varför jag har en ond känsla av Katrin Psykomierska! Hon är ju tappad i golvet som liten.
Med tanke på hur ond hon är så borde hennes barn vara väldigt sjukt eller dö i tidig spädbarnsdöd eller något liknande, karma ni vet. Själv får jag ju svindåligt samvete de kvällar jag typ grinar över att min bebis fortfarande är i magen, eller då jag upptäcker en bristning. Då jag bara vill ha ut bebisen så jag slipper förstöras ännu mer. Efter sånna tankar kan jag nästan inte andas av ångest. Jag kommer få världens sjukaste barn bara för att jag tänker sånna tankar. Jag kommer få världens fulaste barn bara för att jag ibland råkar säga lite för högt att andra små barn är fula (lite för högt - viskningar). Jag kommer få världens jobbigaste skrikbarn bara för att jag oftast tänker onda tankar när en snorunge lever rövare på affären eller på stan osv. Hur stora problem kommer inte hon få då med sitt barn?

Nu vet man ju att hon bara skriver inlägg för att få läsare och hetsa, men nånstanns så finns ju hennes grundvärderingar inbäddade. Vidrig människa, jag tycker iofs att alla som säger "fy för en sossedag" borde få ett nackskott. Jag tycker att alla som har samma högervridna tänk borde få sig en rejäl tankeställare. Så, nu kanske jag gav henne 2 nya läsare... Men dom bjuder jag på.

Kommentarer
Postat av: Malin

Åååååh, så sjuka åsikter kvinnan har, kan inte läsa hennes blogg!!

2010-05-02 @ 11:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0