Morsdag!

Som vanligt så går helgen fort! Poff!
Det vi har hunnit med är lite brännbollstittande, träffa Katarina, en sväng på scharinska... alltså första barnvakten!

i fredags så spelade Bombettes och industri royal på Scharinska och jag och Johan bestämde oss att dra dit nån timma, så moster Ida fick vara barnvakt i nästan två timmar! Det var lite jobbigt att vara utan honom men det gick ändå bra. Det var kul att se banden!! I källaren spelade Ola från Syket, tror jag! Det var iaf väldigt kul att se! Speciellt en snubbe i publiken som gjorde några dansryck! Sen såg vi lite epidemics innan vi drog och hämtade Frans!

Lördagen drog jag Malin, Lisa, Katarina (hennes plan var tre timmar försenat i fredags... inte okej!), Johan, Frans, Marcus och Ida till ängarna och kollade brännbollscupen. Vi såg fantomen som tog sig till final och vann hela siiiten! Sen åkte vi hem, jag och Johan hyrde film och myste med Frans i soffan.

I morse vaknade jag av Jeanette som ringde och sa att hennes lilla son var sjuk och att vi inte kunde träffas idag, hon påminde mig dessutom att det var morsdag! Jag trodde Johan hade glömt det - för jag hade det! Men han steg upp under samtalet och skulle "hämta vatten". Jag hörde hur han skar gurka i köket och sen kom han in med en bricka full med mackor :) Fick även rosor och ett kort!

Jag ska lägga upp bilder senare idag. Först ska vi på fotboll och se UFC mot Västerås... Ooooh stor match... Håll tummarna nu! Frans ska gå på sin första fotbollsmatch! Sen ska vi på middag hos Johans mamma!
Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0