Måndag

Äntligen har jag gjort det jag brukar snegla på och tänka att jag ska göra. Jag har rensat den överfulla hyllan bredvid tv:n... Skönt! Sen så började jag laga en grej i badrummet men mitt tålamod var inte på min sida!
Frans har sovit sen 17.30 ungefär... Ska väcka honom snart. Han har knappt sovit nått på hela dagen.

Jag och Hanna med våra söner fikade på Göteborg idag, det var trevligt som vanligt! Jack har börjat med "da-da-da-da-da" och jag fick ett litet smakprov! Kul att höra, längtar tills Frans säger "ma-ma-ma-ma-ma"... Det jag har hört är "eeehuuu-mmmmmammm" och sen inget mer... Men jag och Johan har varit överens om att han har sagt "mamma" :) Efter fikat så träffade jag upp Johan på stan och drack te på Schmäck. Gott!

Imorn är det babysim och sen ska jag träffa Sandra och Elisia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0