Min familj.

Idag har jag varit ute nästan exakt hela dagen! Eller.... nja. Klockan tolv promenerade jag och Frans till Hanna på västerslätt där vi matade hennes katter och sånt där. Sen gick vi en sväng på rödäng och träffade Ida. Vi gick och handlade och gick sedan tillbaks till hennes jobb. Sen kom Johan och hämtade oss, vi drog ner till stan och köpte en ny mössa åt Frans. Han växer ur mössor som ogräs.

Ååååh nu vill jag att min Johan ska skynda sig hem! Frans slocknade snabbare än snabbast ikväll, helt knäckt. Han har inte fått sova sina timmarslurer utan jag var hemsk och väckte honom efter 45 minuter eller liknande. Så han var trött! På BVC sa dom att man ska hålla dom mer vakna på dagen... Så jag följde det!

Sen så undrar jag verkligen hur man kan vara så otroligt omogen då man är 30 år fyllda, har en "kompis" som tyckte jag skulle sluta höra av mig och koncentrera mig på min familj ist. Ojdå... bitter eller vad? Skönt att äntligen få höra var skon klämmer iaf. Så går det tydligen när man ber om bilder.

Men som sagt så längtar jag till Johan kommer hem så jag kan koncentrera mig på hela min familj och inte bara min älskade son!
  

LOVE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0