Pyssel.


Idag gick vi ut för att plocka lingonris... Kul till en början då Frans ville bära korgen
och det blev ännu roligare när en fyrhjuling körde förbi.


Tyvärr tog det inte så lång tid innan Frans började slänga sig på backen och ville bli hjälpt upp. Direkt han tog sig upp "ramlade" han igen... Så jag fick tillslut nog och vi gick hem. Men neeej, då ville han inte gå. Han ville bli buren. Jag blev lite irriterad på mig själv som inte tog med någon vagn... För att bära en Frans, en korg full med ris och en sekatör var faktiskt inte så lätt som det låter.



Som ni ser är Frans inte så nöjd. En riktig surkart. Så vi (jag) bestämde att det var läggdags... Efter 30 minuters vagnande så slocknade han... Nu ska vi till min mormor, så fort Frans vaknat. Johan är i norge och jobbar till och med onsdag... Så vi är hos mamma o pappa i hällnäs och pysslar på!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur blev pysslet?

2011-11-22 @ 15:21:27
Postat av: Evelina

ahh såå himla söt!!

2011-12-22 @ 13:48:53
URL: http://evelinasandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0