Stor grej

Igår var det fotboll som gällde! Ufc-Jönköping södra och det blev vinst! Härligt! Då det är match får man minsann ha på sig hörselkåpor!

I dag kom en stor grej! Nu pratar jag inte om den enorma bajsblöjan Tilly levererade tidigare idag, utan hennes första smajl!!! Sjukt mysigt! Jag fick första och sen fick Frans andra :) Johan blev utan och han känner sig kränkt :)

Nu kastar Frans en tennisboll rakt upp i luften, Tilly sover, Johan är på träning och jag har en tjockpannkaka i ugnen. Ikväll ska vi på föräldramöte på Frans nya förskola. Vi var där idag och än så länge är jag väldigt nöjd! Jättemysig utegång!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ändå bra med fin utegång.

2012-08-14 @ 22:56:09
URL: http://vilkenchula.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0