Funkar!

Nu funkar det äntligen! Bilderna är när Frans bygger roboten som alltid heter Karin. Sen från när vi var i hällnäs och blåste såpbubblor. Sen kommer lite bilder från min och Åsas babyshower som jobbet ordnat :) sen en bild på de tre blondinerna. Johan Frans och Johans syster Maja :) Idag har vi bytt olja och oljefilter i bilen, lite svårt för en höggravid att ligga och skruva i bilen... Så jag blev lite av en slav... Sen kom Johans pappa hem som fick ta min plats. Så istället lagade jag Johans punka på cykeln istället, med lite hjälp av Malin :) Jag och Johan åkte ner på maxi och strömpilen och köpte sockar åt bebisen... Finns inga bra sockar för så små! Tyvärr. Tog de vi tyckte såg bäst ut. Sen handlade vi mat. Vi åt middag hos Johans mamma! Mmmm! Sen åkte vi tillbaks till Johans pappa och la Frans för att sen åka hem med matvarorna och för att packa bb-väskan så det blir gjort nån gång. Helt klar är den inte. Nu bastar Johan och jag sitter framför tv:n med Lucas. Ska nog lägga mig snart. Har varit död halva dagen. Kan bero på lågtryck... Har i alla fall legat däckad på förmiddagen! 10 dagar kvar nu. Imorgon är vi nere på ensiffrigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0