Lilln är sjuk.

För en timma sedan slog jag upp mina blågröna. Pigg. Jahapp, vad gör man klockan halv sex på morgonen?

Jag steg upp, kollade så Frans levde och inte var kokhet, och nu sitter jag här och tar igen massa avsnitt av bigbrother som jag missat. Dvs hela veckan.

När vi hämtade Frans på förskolan igår så såg han väldigt trött ut. Han såg dessutom ledsen ut så jag frågade "Är du ledsen Frans?" och då började han nästan gråta :) Gullungen! Han berättade att han sett en skata också. Vi packade in oss i bilen och åkte en sväng hem för att hämta lite grejer till Johan. Då vi skulle dra upp till Johans pappa så började Frans klaga och sen hulka och tillslut komma massa spya. Fort ut från bilen men en ledsen unge och in i duschen med både mamma o barn. Där satt vi på Frans pall och duschade lääänge. Frans höll nästan på somna ett tag. Vi tog tempen och den visade 39.6.... Skönt att det inte var magsjuka iaf! Frans spyr alltid vid hög feber. Så jag förberedde mig på att det skulle bli en jobbig natt, som sist han var sjuk. Däckade i soffan kring åtta och sov resten av kvällen/natten. Skickade några sms i "fyllan o villan" dock.

Frans var helt ok febermässigt efter alvedonen och nu var han också ok.

Kommentarer
Postat av: Lisa

men lillplutten! är han frisk nu? Jag vill träffa er snart!

2012-03-05 @ 19:46:17
URL: http://fladdrandekuse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0