Vagnhistorian.....

Kul med alla kommentarer :)

Nu är det iallafall så att vi faktiskt åkte och köpte en vagn ikväll... Japp, precis vad vi gjorde. Vi hittade en vagn på blocket i tisdags som vi ringde på och bestämde att vi skulle titta på ikväll. De ringde Johan dagen efter och sa att en annan skulle komma och titta på den igår så jag tappade hoppet. Tänkte att jaha, inget ska då vara enkelt. Blev taggade av era kommentarer om att det inte behövs syskonvagn, men dom meddelade att vagnen fanns kvar och vi drog dit. Jag blev väldigt glatt överraskad och vi bestämde oss för att köpa den, varför inte tänkte vi. Nu är det bara att använda den :) Den rymdes till och med i vår lilla bil!


Så ser den ut, den slutade tillverkas 2010 tror jag och nu finns den bara med svängbara hjul där framme, vilket vi inte vill ha. Nu har vi vår lilla bugga och denna. Jag är nöjd måste jag säga! Fast vi ska nog sälja buggan...

Idag har vi även köpt en ny bilbarnstol... Barnens hus hade nyöppning och hade en Brio barnstol för mer än halva priset så vi passade på att köpa en till. Tanken är att mamma o pappa ska ha den tills vår lilla bebbe är stor nog att använda den.

Idag har jag dessutom haft en skitbra och effektiv dag på jobbet! Det gillas.
Igår blev jag avbokad hela eftermiddagen så jag satt mest framför datorn och mailade och skrev journaler och när jag skulle gå hem trodde jag att jag skulle dö. Jag hade sån sjuk foglossning!
Idag har jag rört på mig betydligt mer och burit, böjt mig och allt man kan tänka sig och jag har inte alls haft lika ont idag. Det är som att man fastnar när man sätter sig och att skelettet tar stryk då man rör sig igen.

Nu ska vi se Dexter!
Hej hej!


Kommentarer
Postat av: Madelene

Mycket klokt val! :D

Vi letar ny syskonvagn för våran spärr har gått sönder så vi kan inte fälla ihop den :O

2500:- åt helvete :(

2012-04-05 @ 21:19:01
URL: http://maddeundrar.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fast den där tillverkas fortfarande, Brio Double Wave!

2012-04-10 @ 23:21:00
URL: http://gonatcha.blogspot.com/
Postat av: Zalina

Köpte ni vagnen av en som hette JOSEFIN och bodde på Marieberg? :)

Svar: Hej hej! Oj! Den här kommentaren hade jag missat! :) Vi köpte den av någon som bodde i innertavle om jag inte minns fel :)
Hanna

2012-06-30 @ 21:26:19
URL: http://zaliina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0