Flytt

På grund av flytt så har det blivit väldigt dåligt bloggat. Vi har inte internet än och det är faktiskt så skönt att jag funderar på att föreslå för Johan att vi inte ska skaffa det ens. Jag har ju min telefon så man får väl använda den om det är något viktigt.

Johan åkte till Värnamo i morse och då passade jag på att dra med mig barnen till mamma och pappa i Hällnäs. Här är allt skönt som vanligt. Jag och mamma har målat ett bord och två stolar som ska vara i lekrummet. "Snart" ska jag fota lägenheten så ni får se hur den ser ut... Men den är tyvärr långt från klar än.... Det här med tavlor... Var ska dom va? Dessutom är det betongväggar med gipsskiva och det är hemskt drygt att sätta upp minsta lilla grejen för det krävs slagborr. Annars är jag hemskt nöjd.

Imorgon är det match... nu gäller det att dom vinner, för annars är det nog kört.

Kommentarer
Postat av: Linn

Härligt att ni kommit på plats i nya lght nu. :) Hoppas ni kommer att trivas.

2012-10-27 @ 21:15:25
URL: http://vargaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0