Väderlek

Tilly väckte mig nyss... Eller så var det regnet! Sjukt mycket regn! Hoppas det blir bättre innan ikväll då det är match och ridning!

Har ont i halsen, snor fulla skallen, huvudvärk och trött! Hoppas att mina yngel bara har snorig näsa idag.... Vill inte att dom ska ha ont. Hoppas även att Johan inte har blivit smittad och att vi alla får en chans att sova mitt på dagen! Längtar dit!

Tilly väckte mig en gång tidigare i natt, då vaknade jag av att hon kände att det var en bra idé att bajsa. Bara för att jag tänkte igår att hon slutat bajsa på natten och att det var riktigt länge sedan sist. Men vi steg upp och hon var så sjukt glad, flinade och fes om vart annat och snackade på som en galning på skötbordet. Jamen, hon somnar ju om när hon får mat. Det gör hon ju alltid. Nää inte direkt. Hon flinade på, fes lite och snackade med mig även i sängen. Så tillslut la jag henne i vaggan och somnade, antar att hon också somnade efter en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0