Drömskt

Drömde en konstig dröm som var otäck och en dröm som var fin men jobbig att vakna upp från. Hade det varit som i den hade det nog sett annorlunda ut. Det var nog så jag ville ha dig.

Den hemska drömmen gjorde att jag vaknade av att jag själv försökte skrämma bort den hemska med ett väsande ljud. Jag bad Johan att hålla om mig. Han låg med ryggen mot mig, slängde över en arm och sa "men tötelitöt" lite halvhjärtat. Nu var jag inte bara rädd, jag var skitsur också. Så jag slängde tillbaks armen med all kraft jag kunde komma åt. Då sa han att han bara skämta (eller hur) och vände sig om och kramade mig.

Från det ena till det andra så vart jag med stolar igår. Sjukt fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0