ba allt möjligt.

Heej! Sandras bil var förfrusen och vägrade starta, så jag fick klara mig utan pannkisar ikväll! Men på lördag ska vi ta igen det! Hon fick tillslut igång bilen men då hade vi redan ätit. Hon kom förbi men jag och Johan var så himla osociala att jag skäms. Jag somnade tvärt till och med! :)

Nu har vi berättat för Johans mamma att vi varit på ultraljud (Johan är inte snabb) och hon ville veta vad det var (än fast hon var emot det från början ;)). "Jag visste det!" sa hon :) Så då mailade jag bilderna till henne och fick tillbaks att det blev suddigt pga hennes glädjetårar :) Roligt att knodden är eftertraktad av andra än jag och Larsson! :)

Jag har iaf städat upp efter ovädret som drog förbi här inne igårkväll. Passade på att slå in alla julklappar som var kvar också. Fast jag hade ju problem med att hitta kartonger till två stycken. Så dom får vänta!

Mamma kommer imorn!! God natt!

Kommentarer
Postat av: Vargaa

Härligt med positiva reaktioner. :)

2009-12-18 @ 10:10:46
URL: http://vargaaa.blogspot.com
Postat av: Anonym

Vadå? Räknas inte din egen släkts reaktioner?? Ingen kan väl klå dom!

2009-12-19 @ 20:19:50
Postat av: mamma

Som om knodden inte skulle vara efterlängtad av mig och pappa? Skämtar du?

Kram mamma

2009-12-19 @ 20:47:02
Postat av: Hanna

Mamma: Klart den är det, det finns väl inga som längtar mer? :)

2009-12-20 @ 13:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0